torsdag 2 december 2010

bloggpriset 2010 - min galarapport

Den kom, vi såg, Linn segrade - och Salems flyg blev inställt

---------------------------------------------
Helt plötsligt kommer vännen Janne G och rycker mig ifrån Tuomas Enbuske - det ska intervjuas. Allt jag kan tänka är, vart ska jag sätta väskan som hänger snett över min outfit.

Kunde berätta att jag inte läser så många olika bloggar, men namedroppa förstås Mama's got the Magic och Linn Jung som sen vann också hela Årets blogg pris - Stort Grattis Linn! Go Karis liksom ;)

Nästa namedropp blev i samband med min egen blogg, för det var en Luckan-happening med Karin och Peppe som fick mig inspirerad. Och så läser jag ju syster Ikas blogg - saves me many phonecalls ;)

---------------------------------------------- ¤
Det var roligt, skojigt, positivt, mingel, många härliga typer, underbart! Tack - nu ska jag ta en välbehövlig powernapp - tror inte ministrarna Wallin, Thors och riksdagsledamöterna Wideroos, Nylund, Henriksson uppskattar det om jag smygsover på mötet kl 14, som i morse kl 8...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar