fredag 3 december 2010

Jag är ingen morgonmänska...


... Därför förstår jag inte riktigt hur jag hade tänkt, när jag lite efter sju imorse gick ut till spårvagnen för att ta mig till Ekenäs. Den som kläckte ur sig att morgonstund har guld i mund, har tydligen inte samma förhållande som jag till mornar.


Fram kom jag iaf efter kl 9, och nu har jag varit med att som bildningsnämndsordförande intervjua två jobbsökande till staden Raseborg.


Alla deltagare i politikerskolan har hittat fram till Helsingfors och riksdagen. Det är oxå dit jag ska till nästa, för att vara med om den femte och sista träffen i Svensk Ungdoms politikerskola 2010. Det betyder att jag om en timme får träffa Calle Haglund - och det är alltid roligt!

Just nu sitter gänget och "tentar" riksdagsledamöterna Thomas Blomqvist och Anna-Maja Henriksson.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar