torsdag 23 september 2010

8 am til 8 pm

Så här kan det oxå se ut, som på Island i augusti under NCF toppmöte


Torsdagar är fullspäckade dagar för mig.

Dagen började som vanligt med arbetsutskottsmöte 7.45, och fortsatte med lite kontorstid, finansutskottsmöte kl 11.30 (mitt första) och sedan till riksdagen på gruppmöte efter kansliets baktorsdag (någon på kansliet bjuder på något gott, idag var det min tur och jag bjöd på gräddglas med ananas och jordgubbar = smaskens).

Just nu väntar jag på Österbottens SU-gäng som gästar Helsingfors idag och imorgon, vi ska chilla lite här på kansliet och sedan blir det dags att gå hem i något skede.

Jag borde bara, som Alfons Åberg brukar säga, då en resolutions brödtext skriven till Nordiska Centerungdomens styrelsemöte på måndag. Time to get it done, the theme is Entrepreneurship!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar