fredag 17 september 2010

TGIF

Borde kanske ha en festbild men tankarna går till min sötnos Rockie (3,5 år gammal beagletik) som nu bor hemma i Karis och som jag saknar. Men hon har det bättre med min pappa, när jag flyger och far och inte har den rutin i livet som behövs för att ta hand om en hund just nu.

Jag försöker få ett utkast till riksdagsvalsteman färdigt, som en grupp på ca 20 personer ska fundera på om en vecka när vi har planeringsdag för riksdagsvalet.

Också den nya hemsidans texter ska vara klara före jag får gå hem, samt några andra texter. Få se hur mycket som blir gjort. Ikväll väntar scoutmöte i Karis, och kanske ett besök till Serendi. Var ett tag sen.

Veckan har varit händelserik och ganska tung, skönt med ledig dag imorgon. På söndag far några av oss SUare till Strasbourg för att hälsa på vår europaparlamentariker Calle Haglund. Inte blir det slött här på the SU office i alla fall, det kan jag lova!

TGIF Halleluja och amen ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar