måndag 27 september 2010

entrepreneurship

Försöker mentalt få mig själv att skriva en brödtext för en resolution som redan är godkänd (på engelska) om företagsamhet. Varför ska vissa saker vara så svåra? Mötet där vi diskuterade detta var i början av augusti, och uppgiften som jag frivilligt åtog mig föll sen i glömska.

Klassiskt fall av sista minuten, för vi ska ha ett Skype-möte i dag med styrelsen för Nordiska Centerungdomens förbund (NCF) - texten ska skrivas nu om så med våld. Sen ska det bli spännande att se hur Skype-mötet blir.

Före det tänkte jag fara ett varv till Undervisnings- och kulturministeriet för ett ekonomihörande, hur sexigt låter inte det? =P



Och kom ihåg att tugga tuggis, det är hälsosamt ->

(kanske jag nu snart får spons av Jenkki...
det är ju lite företagsamhet right there)

-----------------------------------------
update
texten skriven (politikerflum 3000)
och skickad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar