onsdag 6 oktober 2010

natträv

Budgetmötet för bildningsnämnden i Raseborg tog slut kl 23.15 igår. Helt okej, men märker att jag blivit ovan att sitta på långa möten. Det var det vanliga före staden Raseborg grundades att vi satt 5-6 timmar med kommissionen.


Röd rävNär jag kom hem var det som vanligt svårt att tömma huvudet på tankar. Ninja, the cat, kom snällt in i huset och var ganska hungrig. Men på nått gosas-humör var hon inte. Ett avsnitt av NCIS fick avsluta dagen för min del.

Såg en natträv också när jag körde hem, men som tur var det vid Horsbäck så räven klara sig när jag susa fram hela 60 km i timmen. Tur för räven.



----------------------------------------------


Konstigt med dom där lövena, nu har dom igen (?) försenat tåget från Karis till Helsingfors...
Nu något försenat på Pohjola-Norden seminarium Ledarskap och kommunikation i Norden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar